Lokalizacja
Pierwsza stacja UM w Malborku teren zielony koło biblioteki.
Stacja druga przy porcie jachtowym na Nogatem w okolicach siłowni zewnętrznej.
Trzecia stacja okolice fontanny miejskiej teren zielony przy parkingu.
Czwarta stacja wzdłuż chodnika i drogi rowerowej przy placu U. Ledóchowskiej os południe.
Piąta stacja osiedle piaski teren zielony przy SP nr 2 w Malborku.
Opis projektu
Każdego dnia coraz więcej osób korzysta z rowerów oraz innych pojazdów do poruszania się po mieście. Jest to ogromny atut bo działa to korzystnie na zdrowie i bezpieczeństwo użytkowników szczególnie w obecnej sytuacji pandemicznej oraz na ochronę środowiska.
Tą wspaniałą alternatywę przemieszczania się bez konieczności korzystania z środków komunikacji miejskiej warto wesprzeć poprzez wyposażenie naszego miasta w 5 punktów, gdzie zostaną zamontowane profesjonalne stacje naprawcze. Dzięki nim każdy z nas będzie mógł podreperować swój sprzęt, dopompować koła roweru czy wózka dziecięcego i ruszyć dalej w podróż bez konieczności szukania po mieście działającego kompresora.
Dodatkowym atutem stacji jest możliwość zaprojektowania i wykonania na nich elementów promocyjnych miasta.
Dostępność
Montaż stacji nastąpi w miejscach, gdzie ruch rowerowo/spacerowy jest dość duży, a punkty będą ogólnodostępne dla wszystkich mieszkańców. Proponowane lokalizację: przy Urzędzie Miasta, niedaleko przystani nad Nogatem, w okolicy SP nr 2 w dzielnicy Piaski, wzdłuż placu św. U. Ledóchowskiej na osiedlu południe oraz centrum w okolicach fontanny miejskiej.
By ograniczyć koszt projektu stacje może zamontować zgodnie z instrukcją (by zachować gwarancję) ZGKiM w Malborku.
Poszczególne elementy kosztów, wskazane przez wnioskodawcęLp. | Część składowa | Łączny koszt |
---|
1 | 5 stacji IBOMBO PRS-SCANDIC EUIPO no. 1447197 + branding | 19 796,85 zł |
2 | koszt zapasowych środków do konserwacji | 600 zł |
3 | dostawa | 314 zł |
4 | ewentualne materiały niezbędne do montażu | 1 300 zł |
Łącznie: 22 010,85 zł |
Projekt generuje koszty utrzymania w kolejnych latach
Stacje będą wymagały bieżącej konserwacji oraz zakupu środków do ich przeprowadzania. W przypadku zużycia jakiś narzędzi istnieje możliwość dokupienia i ich uzupełnienia.
Status projektu
Zweryfikowany pozytywnie