Opis projektu
Od wielu kadencji słyszymy obietnice włodarzy naszego miasta w zakresie planów budowy basenu i kina, które niestety dotychczas skończyły się tylko na obietnicach.
Proponuję pomóc naszym włodarzom po przez przeznaczenie środków z Budżetu Obywatelskiego na:
1. Utworzenie zespołu przy Radzie Miasta Malborka w skald którego powinny wejść osoby wyspecjalizowane w pozyskiwanie funduszy zewnętrznych, oraz w marketingu.
2. Utworzenie strony: #BasenzKinemdlaMalborka , oraz kanału na FB w celu popularyzacji tej inicjatywy, oraz pozyskaniu partnerów prywatnych (może być jako podstrona Miasta Malborka).
3. Utworzenie konta z funduszem celowym, gdzie zarówno firmy jak i osoby prywatne mogłyby wpłacać fundusze na rzecz tej inicjatywy (w zamian loga firm partycypujących w kosztach tej inwestycji mógłby zostać umieszczone na tablicy przy wejściu do obiektu (podobnie jak ma to miejsce przy miniaturze zamku) .
4. Zaprojektowanie i wykonanie tablic zachęcających firmy, oraz osoby prywatne w różnych językach wraz z kodem QR przekierowującym do strony z punktu 2.
5. Umieszczenie tablic informacyjnych w popularnych miejscach w mieście (m.in. na ternie parkingów miejskich).
6. Przygotowanie wstępnej dokumentacji projektowej wraz z wizualizacją 3D obiektu.
Na załączonym do projektu zdjęciu pokazano przykładową podobną realizację budowy obiektu w Otwocku (źródło: https://www.przegladotwocki.pl/artykul/696,budowa-basenu-w-otwocku-od-cegielek-po-nowoczesny-kompleks).
Projekt generuje koszty utrzymania w kolejnych latach
Duży projekt zaplanowany na klika lat realizacji.
Status projektu
Zweryfikowany negatywnie na etapie oceny merytorycznej
Uzasadnienie
Projekt został odrzucony ze względów finansowych.
Miasto Malbork rozpoczęło inwestycję w budowę "aquaparku". Rada Miasta w 2011 roku powołała w tym celu Spółkę "Centrum Aktywnego Wypoczynku", która to w 2014 roku wykonała projekt oraz wskazano miejsce realizacji inwestycji doprowadzając do wydania pozwolenia na budowę aktualnego do dnia dzisiejszego. Pozyskano również partnera biznesowego, który miałby obsługiwać obiekt. Po analizie finansowej zawieszono realizację inwestycji, lecz nie wycofano się zupełnie z realizacji.
W obecnej chwili wydanie 240.000 złotych na marketing czegoś, co być może nie powstanie byłoby czystą niegospodarnością.
Projektodawcy przysługuje 7 dni na wniesienie odwołania od decyzji.